Ремонт ноутбуків планшетів, смартфонів.Продаж комплектуючих
м. Львів, вул. Зелена, 115

Оплата та доставка

              Доставка

       dosДоставка комплектуючих можлива по всій Україніза допомогою перевізників «Нова Пошта»,«Автолюкс» і т.д. Замовлення зроблені до 16:00 год. відправляються в цей самий день.

       При замовленні Вам необхідно вказати ПІП отримувача, номер телефону, email та номер відділення у Вашому містіВідправки здійснюються після 16год..Після відправки Ви отримаєте на свій e-mail повідомлення з номером дикларації вашого замовлення.Можливий самовивіз у м. Львів. Цей спосіб дає Вам можливість перевірити працездатність пристрою, з новою запчастиною, на місці.

             Оплата

      Оплату можна здійснити на карту ПриватБанку, при отриманні на Новій Поші та безпосередньо готівкою в нашому офісі. Оплату обовязково потрібно підтвердити звязавшись з нами по телефону чи через e-mail. Зберігайте квитанцію про оплату до отримання товару, щоб уникнути непорозумінь. Якщо Ви хочете здійснити оплату іншим способом, звяжіться з нами для узгодження всіх деталей.

             Гарантія

Smart Service гарантує 100% заміну комплектуючих, в яких виявлені дефекти до повної установки запчастини в смартфонах чи планшетах.

При перевірці дисплейних модулів, сенсорних екранів та інших запчастин – захисну плівку можна знімати лише після перевірки пристрою у всіх можливих режимах.

Якщо запчастина була встановлена та гарантійні вимоги порушені –  заміна, повернення та обмін комплектуючих не можливий.

Термін гарантії на комплектуючі складає 14 днів. Для оптовиків та постійних клієнтів 30 днів.

При поверненні запчастини на склад компанії «Smart Service» – на баланс клієнта поступає сума вартості деталі. Бракований товар міняється на інший, згідно грошового еквіваленту.

Заміна та обмін браку проводиться тільки після попередньої діагностики запчастини спеціалістами компанії «Smart Service»

Умови повернення комплектуючих

Деталі підлягають гарантійному поверненню:

– при збереженні товарного виду,

– без механічних пошкоджень,

– без слідів ремонту,

– з гарантійними плівками на дисплейних модулях та сенсорних екранах (ВАЖЛИВО! Знята та знову наклеяна плівка – не приймається), з пломбою, іменним штампом,

– при збереженні термінів гарантії.

При невиконанні всіх перерахованих вище пунктів гарантія на запчастини не розповсюджується! Будьте уважні при встановленні!

Перед відправкою товару на діагностику звяжіться з менеджером.

Компанія «Smart Service» є прямим постачальником комплектуючих, що дозволяє нам слідкувати за якістю запчастин, а також оперативно реагувати на виявлені браки.