Sony на ринку мобільних пристроїв справляє враження живого мерця. Смартфонний бізнес мертвий для компанії, але вона цього не хоче усвідомлювати і чіпляється за цю нішу. Всі спроби реорганізувати мобільний бізнес і зробити його рентабельним не дають позитивних результатів, а пристрої НЕ затребувані в користувачів.
Так, за підсумками другого кварталу нинішнього року, в активі Sony всього 900 тисяч проданих
мобільників і падіння склало 15% в порівнянні з першим кварталом. Це черговий для компанії
антирекорд і це вперше, коли продажі опустилися нижче за позначку в 1 млн одиниць.
У планах Sony було продати 5 млн смартфонів Xperia в нинішньому році. Але аналітики вже
говорять про те, що їй доведеться скорегувати цей план в сторону зменшення і навряд чи
продажі пристроїв складуть більше 4 млн одиниць. Для порівняння в минулому році компанії
вдалося реалізувати 6,5 млн смартфонів.
Cама Sony вірить, що вона зможе повернути втрачені позиції і самі смартфони важлива частина
екосистеми компанії.
Sony Mobile вже об’єднали з іншими підрозділами компанії, щоб розмити ті витрати і збитки,
які несе виробник в справі створення смартфонів. Але ряд експертів говорять про те, що всі
спроби врятувати мобільний бізнес утопія і Sony Mobile приговорена до смерті.